Monday, May 14, 2007

أبى

تحية طيبة يا والدى الطيب الله يطول عمرك يا غالى يا حنين
أكتبلك رسالة حب يا غالى يا أطيب أب
(كاظم الساهر)

عارفة إنك مش هتقرا الكلام ده بس مين عارف يمكن!
للأسف مش بعرف أقولك أنا بحبك أد إيه بس يارب يكون إحساسى بيك بيوصلك. طبعا إنت كتير بتبقى مش طايقنى و طبعا بيبقى عندك حق لأنى ساعات بزودها بس يا بابا إنت طيب زيادة عن اللزوم ماتتوقعش منى أتصرف نفس تصرفاتك,أنا مقدرة جدا كل حاجة بتعملها و مابتعملهاش عشانّا بس أنا فى حاجات ماينفعش أعمل زيك فيها,ببساطة إنت حاجة و أنا حاجة,عارفة إنك بتحبنى و بتشوف إن أنا بفكرك بيك طب ليه بقى ساعات باحسك بتلومنى و عايزنى أكون زيك؟ أنا أه أشبهك فى حاجات كتير بس أنا نورا و أنت فؤاد..صحيح مرتبطين بس هما كونوا كائن جديد مختلف عنك مزيج من نورا و فؤاد فأستحملنى بقى لأنى برضة بكل فخر أقدر أقولك إنى أحسن من بنات كتير كان ممكن ربنا يبتليك بيهم و اللى تعرفة يا بابا أحسن من اللى ماتعرفوش فحاول تتقبلنى زى ما أنا و الزمن بينا.. يا عالم لما أبقى أدك هبقى عاملة إزاى!! مش إنت كنت زيى فى يوم من الأيام برضة؟!
المهم مش ده موضوعنا خالص أنا مش بلومك على أى حاجة أنا بكتبلك البوست ده عشان لازم أكتبلك إعتراف رسمى أقولك فيه إنى من غيرك ولا حاجة و ربنا يخليك ليا و يقويك و يصبرك على كل اللى بنعملة فيك اللى المفروض يكون على قلبك عسل..عارفة ردك.. حاضر إن كان حبيبك عسل...
سامحنى يا بابا على أى موقف غبى عملتة معاك و أى موقف كان المفروض أعملة و ماعملتوش..

عارف يا بابا مرة واحدة صاحبتى ناديتنى بإسم غريب قوى و هو نور الفؤاد إيه رأيك فى الإسم ده؟
بتعتبرنى نورك فعلا؟ نفسى أكون كدة بالنسبة لك,زى ما أنت بالضبط فؤادى اللى ماقدرش أعيش من غيرة..
هى كانت بتقولى الإسم ده بتريقة بس هو لمسنى قوى..
بحبك قوى (يا فؤش)

6 comments:

Ayat said...

ربنا يخليكم لبعض يا نورا .. و ينورلك حياتك دايماً .. وكونى متأكده انك انتى كمان نور حياته .. ربنا ما يحرمكيش منه أبدا . .بس نصيحتى حاولى فى ساعة صفا كده توصليله مشاعرك دى .. وتقوليله قد ايه انتى بتحبيه .. او وجهيله سؤالك .. مش انت كنت زيى كده برضه .. هتلاقيه يفكر شوية .. و يقتنع جدا بعدها .. اى كان الموقف او الخلاف تأ:دى ألف فى المية إنه بيبقى خايف عليكى .. او مش عاوزك تتحطى فى موقف يسبب لك أذى أو ألم نفسى او معنوى .. هو كمان نفسه ماتغلطيش غلطاته لما كان زيك و قدك .. و ربنا يبارك له فيكى ويخليهولك يارب
:)

white seagull said...

me,
شكرا لدعواتك,أمين يارب.
أنا بفكر أوريلة البوست ده لسة مترددة بس أكيد هفضل أوريلة أد إيه أنا بحبة
شكرا لردك بجد

Yasmine Adel Fouad said...

ربنا يخليكوا لبعض
انا كمان بحبك
و بحب عموا علشان بيحبك
و بحب طنط علشان بتحبك بس بطريقتها اللى قلتلك عليها قبل كده
اقولك بقى مفاجأه
النهاردة كنت بسأل ماما بقولها ان اسم ياسمين عادل مش مريحنى ككاتبه
فقالتلى طب ما تسمى نفسك ياسمين الفؤاد
بما ان اسمى ياسمين عادل فؤاد
الصدف كترت

الشدة فى المذاكرة يا معلم

احساس لسه حى said...

عزيزتى
حب الاب والام لايساويه اى حب فى الدنيا
تخيلى انسان تعرفيه يديكى وما يستناش تديه يحبك وما يستناش تحبيه يتالم منك وميحولش يألمك مهما هتعملى فيه او توجعيه تعرفى انه بيحبك وهيفضل يحبك
تفتكرى فى حب احلى من كده
سلام

lOvElYgHoSt14 said...

وانا كمان بحبه وهو باين عليه كدة راجل دماغ

انتي قولتيلوا على موضوع نور الفؤاد دة ولا لاء؟

قوليلوا اية رايك في الاسم دة واحدة صاحبتي قالتهولي وكدة يعني خليكي كوول مع باباكي كدة

انا باباتي معتبره واحد صاحبي .. ساعات كتير بنخرج نعاكس بنات سوا اة والله نروح ناكل حمص على الكورنيش

يعني

واناديله بأسمه

يعني مش اقولوا يا بابا

اقولوا يا ابراهيم

ياقدع

لؤؤل

قسم بالله الناس بقت دماغها في رحلة

الدنيا تطورت والله دلوقت بقت في طيارات بتمشي وعربيات بطير

وكل سنة وانتي طيبة

وربنا ما يحرمكوش من بعض


أخوكي \ Free insane

Anonymous said...

情趣用品,情趣,情色,成人,A片,自拍

情趣用品,情趣,色情,成人影片,色情影片,免費A片,A片

情趣用品,情趣,成人網站,A片下載,日本AV,做愛

情趣用品,情趣,美女交友,A片,辣妹視訊,情色視訊

情趣用品,情趣,色情聊天室,聊天室,AV,成人電影

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣

A片,aio,av女優,av,av片,aio交友愛情館,ut聊天室,聊天室,豆豆聊天室,色情聊天室,尋夢園聊天室,080聊天室,視訊聊天室,080苗栗人聊天室,上班族聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,一夜情聊天室,情色聊天室,情色視訊,美女視訊,辣妹視訊,視訊交友網,免費視訊聊天,視訊,免費視訊,美女交友,成人交友,聊天室交友,微風論壇,微風成人,sex,成人,情色,情色貼圖,色情,微風,聊天室尋夢園,交友,視訊交友,視訊聊天,視訊辣妹,一夜情

情色,A片,AIO,AV,日本AV,色情A片,AV女優,A漫,免費A片,A片下載,情色A片,哈啦聊天室,UT聊天室,聊天室,豆豆聊天室,色情聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費視訊聊天,上班族聊天室,080中部人聊天室,視訊聊天室,視訊聊天,成人聊天室,一夜情聊天室,辣妹視訊,情色視訊,成人,成人影片,成人光碟,成人影城,自拍

A片,AIO,AV,日本AV,色情A片,AV女優,A漫,AIO交友愛情館,線上A片,免費A片,A片下載,情色A片,微風成人,嘟嘟成人網,成人,成人影片,成人光碟,成人影城,成人交友,愛情公寓,色情聊天室,情色貼圖,色情,色情影片,做愛,情色,哈啦聊天室,聊天室,UT聊天室,豆豆聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,自拍,性愛

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,A片,A片,情色,A片,A片,情色,情趣用品,情趣用品

情趣用品,A片,AIO,AV,AV女優,A漫,免費A片,日本AV,寄情築園小遊戲,情色貼圖,色情小說,情色文學,色情,色情遊戲,一葉情貼圖片區,色情網站,色情影片,微風成人, 嘟嘟成人網,成人,成人貼圖,18成人,成人影城,成人圖片,成人影片,UT聊天室,聊天室,豆豆聊天室,尋夢園聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,080視訊聊天室,視訊聊天室